Πολιτική Κράτησης - Ακύρωσης

Με τη διενέργεια της κράτησης, δηλώνετε πλήρη γνώση και αποδοχή της πολιτικής κρατήσεων, των τρόπων πληρωμής και ακυρωτικών πολιτικών του καταλύματος μας.

Επιβεβαιώσεις και ακυρώσεις κρατήσεων γίνονται μόνο γραπτώς και μέσω email.

Δεχόμαστε κρατήσεις από άτομα άνω των 18 ετών.

Για την εξασφάλιση της κράτησης σας απαιτείται προκαταβολή 30 % του συνολικού αντιτίμου της διαμονής (ημέρες διαμονής Χ ημερήσια τιμή), που δεν μπορεί να είναι μικρότερη της τιμής της μιας διανυκτέρευσης.

Η κράτηση σας θεωρείται σε ισχύ όταν κατατεθεί το ποσόν της προκαταβολής εντός χρονικού διαστήματος 2 ημερών από την ημέρα της κράτησης . Στην περίπτωση μη καταβολής του ποσού σε αυτό το χρονικό διάστημα, η κράτηση θεωρείται άκυρη.

Με την άφιξη σας στο Mantis Seaside Houses, γίνεται η πλήρης εξόφληση του ποσού της διαμονής σας.

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης 21 ημέρες πριν την πρώτη διανυκτέρευση, η προκαταβολή* επιστρέφεται.

Για ακυρώσεις σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών πριν την ημερομηνία άφιξης σας θα υπάρχει χρέωση ακυρωτική ίση με το 50%του συνολικού κόστους διαμονής. Επίσης δεν επιστρέφεται η προκαταβολή του 30%.

*Πιθανά έξοδα επιστροφής της προκαταβολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση κράτησης πολλών δωματίων η προκαταβολή αφορά το κάθε δωμάτιο χωριστά και σε περίπτωση ακύρωσης ενός ή περισσοτέρων δωματίων δεν συμψηφίζεται με τα εναπομείναντα δωμάτια της κράτησης.

Επιπλέον Άτομα
Το κατάλυμα μας δύναται να αρνηθεί την διαμονή σας στην περίπτωση που κατά την άφιξη σας εμφανιστούν επιπλέον άτομα από τον αριθμό των κλινών που έχετε κάνει κράτηση. Δεν υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης επιπλέον κρεβατιών στο δωμάτιο.

Πολιτική για Παιδιά
Δωρεάν διαμονή για παιδιά έως 2 ετών.

Παρκοκρέβατα (για παιδία εως 2 ετών), παρέχονται δωρεάν-βάσει διαθεσιμότητας.
Παρακαλείσθε να ενημερώσετε τη ρεσεψιόν.

Τα ανήλικα παιδιά θα πρέπει να συνοδεύονται από τους γονείς ή κηδεμόνες τους ανά πάσα στιγμή κατά τη διαμονή τους στο κατάλυμα μας το οποίο δεν θα φέρει καμμία ευθύνη για τυχόν ατυχήματα που μπορεί να προκληθούν από τη μη εξουσιοδοτημένη χρήση συσκευών και εξοπλισμό κουζίνας.

Πολιτική Πρόωρης Αναχώρησης
Σε περίπτωση πρόωρης αναχώρησης θα καταβληθεί το 100% του συνολικού κόστους της διαμονής που ακυρώνεται.

Πολιτική μη Εμφάνισης
Σε περίπτωση μη εμφάνισης, ενώ έχει κατατεθεί προκαταβολή, το δωμάτιο παραμένει στη διάθεση του πελάτη μέχρι την επόμενη ημέρα στις 12:00 το μεσημέρι. Αν ο πελάτης δεν εμφανιστεί, χρεώνεται αποζημίωση ίση με το 100% του συνολικού κόστους διαμονής.
Η πολιτική κρατήσεων της επιχείρησης μας, ρυθμίζεται από το αρθ.8 του Νόμου 1652/1986(ΦΕΚ167/Α) περί των σχέσεων ξενοδόχων - πελατών.

Πολιτική Αφίξεων και Αναχωρήσεων
Η ημέρα άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο αυτής, ανεξάρτητα από την ώρα της άφιξης σας στο κατάλυμα μας.

Ώρα Άφιξης (Check-In): 15:00
Εάν η άφιξη σας γίνει νωρίτερα θα είμαστε στην διάθεση σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να σας προσφέρουμε μια άνετη παραμονή, στις εγκαταστάσεις του καταλύματος μας πριν τη διάθεση του δωματίου σας.

Ώρα Αναχώρησης (Check-Out): 11:00

Πολιτική Παράτασης Διαμονής
Σε περίπτωση ενδιαφέροντος για παράταση της διαμονής σας πριν την άφιξη , θα πρέπει να υπάρχει έγκαιρη επικοινωνία - ενημέρωση.
Για την παράταση της διαμονής σας δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η παραμονή σας στον ίδιο χώρο.
Αν επιθυμείτε αναχώρηση (check-out) από το κατάλυμα μας μετά τις 12:00 , την προγραμματισμένη ημερομηνία αναχώρησης σας και μέχρι τις 18:00 μ.μ. θα χρεωθείτε το 50% της τιμής του δωματίου (αξία μιας διανυκτέρευσης στην προσυμφωνημένη τιμή).
Αν η αναχώρηση σας γίνει μετά τις 18:00μ.μ. θα χρεωθείτε το 100% της τιμής του δωματίου (αξία μιας διανυκτέρευσης στην προσυμφωνημένη τιμή).

Βλάβες - Ζημιές
Για κάθε βλάβη ή ζημιά που έγινε στο χώρο και οφείλεται στον πελάτη ή σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο για το οποίο ευθύνονται, είναι υπεύθυνοι οι πελάτες (θραύση υαλικών, ειδών υγιεινής, βλάβες στα έπιπλα, στα λινά και στον εξοπλισμό και διάκοσμο του δωματίου καθώς και στους κοινόχρηστους χώρους).
Το κατάλυμα μας απαλλάσεται από κάθε ευθύνη σε περίπτωση ζημιάς ή απώλειας αντικειμένων που φέρουν οι επισκέπτες ή τα πρόσωπα για τα οποία είναι υπεύθυνοι οι ίδιοι , καθώς και σε περιπτώσεις που η βλάβη ή καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανωτέρα βία, όπως σεισμός, πυρκαγιά κ.λ.π. ή ιδιάζουσες συνθήκες.